A Kék Vonal Etikai Kódexe

"Az alábbi dokumentum a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány által működtetett segítő szolgáltatások Etikai Kódexe a Lelkisegély-Vonal, az Eltűnt Gyermekek Vonala, a Kék Vonal INTERAKTÍV (Chat, Emil, valamint a Gyermekjogász - a továbbiakban: segítő szolgáltatások) működésére vonatkozó szabályrendszer, amely iránymutató lehet minden olyan szervezet számára, aki hasonló szolgáltatásokat működtet.

Az Etikai Kódex azért jött létre, mert a szervezet felelősséget vállal a segítő szolgáltatásokban zajló tevékenységekért, a segítés színvonaláért, a nyújtott szolgáltatások minőségéért. Megalkotói a Kék Vonal munkatársai és önkéntesei.

Az Etikai Kódex célja, hogy a segítő szolgáltatások működése során normatív iránymutatást jelentsen a munkatársak és laikus önkéntesek számára."

A teljes dokumentum letöltehető innen: ETIKAI KÓDEX

iszkiri