Barion Pixel

Adatvédelem, titoktartás, feedback

Adataid védelme, ha a Kék Vonalhoz fordulsz

Az adatvédelmi irányelvünk részletesen elmagyarázza, hogy milyen célból, milyen adatokat gyűjtünk, ezekkel mit csinálunk, és mit tehetsz, ha az adataid védelmével kapcsolatosan van kérdésed vagy panaszod. A személyes adataid kezelője a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány.
Ha itt nem kapsz választ minden téged érdeklő kérdésre elolvashatod Adatvédelmi Nyilatkozatunk teljes szövegét itt.

Ezt az adatvédelmi tájékoztatót rendszeresen felülvizsgáljuk. Kérjük, ellenőrizd weboldalunkon az adatvédelmi tájékoztató legújabb verzióját. Utoljára 2023.08.30-án vizsgáltuk felül.

Ha további információra van szükséged a személyes adataid felhasználási módjáról, vagy ha nem vagy elégedett azzal, ahogyan kezeltük személyes adataidat, és kapcsolatba akarsz lépni velünk, kérjük, küldd el kéréseidet az info@kek-vonal.hu címre.

Jogod van panaszt benyújtani az Adatvédelmi Biztos Hivatalánál. Az adatvédelmi biztossal való kapcsolatfelvétel módja:

posta cím:1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon:
+36 (1) 391-1400
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
URL: http://naih.hu

Titoktartás a Kék Vonalnál

A Kék Vonal egy biztonságos hely, ahol szabadon a beszélgethetsz bármiről, ami téged foglalkoztat. Minden, amit a beszélgetésekben megosztasz, közted és a Kék Vonal között marad. Mit jelent ez? Mi csapatban dolgozunk, ezért a beszélgetésekről jegyzőkönyvet készítünk és az információkat megosztjuk egymással. 

Kérdések a titoktartással kapcsolatban

Visszajelzés, panasz

Biztosak szeretnénk lenni abban, hogy minden gyerek és fiatal biztonságos helynek érzi a Kék Vonalat és megkapja a számára szükséges figyelmet és támogatást. A visszajelzésed segít nekünk abban, hogy javítsuk, fejlesszük a szolgáltatásainkat. . Ezért arra kérünk, hogy szólj nekünk, ha Téged vagy egy társadat valamilyen bántalmazás vagy sérelem ért a Kék Vonallal való kapcsolatotok során, vagy úgy érzed visszaéltek a bizalmaddal. Ha panaszra van okod, fontos, hogy tudjunk róla, hogy javíthassunk a szolgáltatásainkon. 

A jelzésedet megteheted a 116 111-es számon, írhatsz nekünk levelet vagy leírhatod chaten.

Ha ezek közül egyik sem megfelelő Neked, írj nekünk a panasz@kek-vonal.hu címre