Hívd a 116-111-et, ha jól esne valakivel megosztani,
mi jár a fejedben!
A Kék Vonalat minden olyan kérdéssel megkeresheted, ami foglalkoztat Téged. Nem teszünk különbséget kis probléma és nagy probléma között, mindig meghallgatunk és együttgondolkodunk Veled. Bármi legyen amit most nehéznek érzel, fontos, hogy tudd, hogy nem vagy egyedül. Névtelen, anonim és ingyenes szolgáltatásunk azoknak a gyerekeknek és fiataloknak is lehetőséget és esélyt adnak a változásra, akik nem tudnak a családjukra vagy tanáraikra számítani.
Fordulj hozzánk
ha egyedül érzed magad
ha bántanak
ha szomorú vagy
ha dühös vagy
ha csalódott vagy
ha félsz
ha bajban vagy
ha legszívesebben eltűnnél
ha nem tudod, hogyan tovább
ha eleged van
ha segítségre van szükséged
ha jól esne beszélgetni
Kik válaszolnak a
megkeresésedre?
Az ügyelőink képzett szakemberek és önkéntesek
A Kék Vonal ügyelői nagyon sokfélék, de egyvalami közös bennük, mindannyian olyan felnőttek, akik fontosnak tartják, hogy a gyerekeket és fiatalokat meghallgassák és a bajban segítsék.
A Kék Vonal ügyelője:
- meghallgat és odafigyel Rád
- tudja, hogy az első lépés megtétele nem könnyű
- ismeri azokat a nehézségeket, amikkel egy gyerek vagy fiatal szembesülhet az életében
- időt ad Neked, és nem ítél el.
Gyakori kérdések
Találd meg gyorsan és egyszerűen az ingyenes segélyvonallal kapcsolatos legfontosabb információkat.
Adatvédelem, titoktartás, feedback
A Kék Vonalnál mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb támogatást nyújtsuk Neked.
Tudj meg többet arról, hogy hogyan kezeljük azokat az információkat (adatokat), amiket megtudunk rólad, ha kapcsolatba lépsz a Kék Vonallal, és hogyan jelezhetsz vissza nekünk a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.