Képzés járványügyi helyzetben érintett szakemberek részére

Forma: Webinárium

A képzés időtartama: 4 óra

Résztvevők száma:

Ár: ingyenes

Aktuális képzés: Elérhető online

A képzés leírása:

A járványügyi helyzetre tekintettel 2020. április 6-9. között webinárium-sorozat keretén belül osztottuk meg tudásunkat a segítő szakemberekkel és pedagógusokkal, akik jelenleg csak telefonon és elektronikusan tudnak segítséget nyújtani klienseiknek. Ezért 4 alkalmas sorozatot a Gyermekvédelmi Tudásközponttal együttműködve hoztuk létre, amihez összeállítottunk egy letölthető kiadványt is.

Kapcsolódó anyagaink:

Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail) – 2. lecke

Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail) – 2. lecke

Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail) A második leckében az emailes kapcsolattartás sajátosságairól, és az azonnali válaszadást igénylő, chaten történő konzultációk jellemzőiről hallhatnak a hallgatók. Az online történő konzultációk...

Segítő beszélgetés, konzultáció telefonon – 1. lecke

Segítő beszélgetés, konzultáció telefonon – 1. lecke

Segítő beszélgetés, konzultáció telefonon Az első leckében a résztvevők az Alapítvány alapértékei mentén ismerkedhetnek meg többek között a telefonos segítő beszélgetés eszközeivel, lépéseivel. Kitérünk a kérdezéstechnika alapjaira és az érzelmi...

Megosztás:

Share This