Képzés járványügyi helyzetben érintett szakemberek részére
Forma: Webinárium
A képzés időtartama: 4 óra
Résztvevők száma: –
Ár: ingyenes
Aktuális képzés: Elérhető online
A képzés leírása:
A járványügyi helyzetre tekintettel 2020. április 6-9. között webinárium-sorozat keretén belül osztottuk meg tudásunkat a segítő szakemberekkel és pedagógusokkal, akik jelenleg csak telefonon és elektronikusan tudnak segítséget nyújtani klienseiknek. Ezt a 4 alkalmas sorozatot a Gyermekvédelmi Tudásközponttal együttműködve hoztuk létre, amihez összeállítottunk egy letölthető kiadványt is.
Kapcsolódó anyagaink:
Stressz és krízishelyzet hatása a gyerekekre, fiatalokra – 4. lecke
Stressz és krízishelyzet hatása a gyerekekre, fiatalokra A járványügyi helyzet nemcsak a felnőtteket, hanem a gyerekeket és fiatalokat is megviseli. Segélyvonalainkon is egyre több hívást fogadunk olyan gyerekektől, akik aggódnak a szeretteikért,...
Krízisek és veszélyhelyzetek kezelése telefonon és online – 3. lecke
Krízisek és veszélyhelyzetek kezelése telefonon és online Az Alapítvány segítői gyakran találkoznak krízis és veszélyhelyzeti hívásokkal, illetve online megkeresésekkel. A 116 111 Lelkisegély-vonal természetéből adódóan évente nagyságrendileg 1000...
Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail) – 2. lecke
Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail) A második leckében az emailes kapcsolattartás sajátosságairól, és az azonnali válaszadást igénylő, chaten történő konzultációk jellemzőiről hallhatnak a hallgatók. Az online történő konzultációk...
Segítő beszélgetés, konzultáció telefonon – 1. lecke
Segítő beszélgetés, konzultáció telefonon Az első leckében a résztvevők az Alapítvány alapértékei mentén ismerkedhetnek meg többek között a telefonos segítő beszélgetés eszközeivel, lépéseivel. Kitérünk a kérdezéstechnika alapjaira és az érzelmi...
Megosztás: