2019-ben…

hívást
fogadtunk

alkalommal
konzultáltunk
emailben, chaten

alkalommal
szerveztünk
konkrét segítséget

önkéntes
segíti a munkánkat

Hisszük, hogy a gyerekeket meg kell hallgatni, a bajban segíteni kell őket. Az értük felelős felnőtteket támogatni kell abban, hogy erre képesek legyenek. Éjjel- nappal elérhető segélyvonalakon, chatszobában és levélben fordulhatnak hozzánk a gyerekek és a gyerekekért aggódó felnőttek. Beszélgetünk azokkal a gyerekekkel, fiatalokkal, akik velünk akarják megosztani történetüket. Ha veszélyben vannak, segítséget szervezünk számukra. Jelen vagyunk az iskolák világában prevenciós programunkkal, és a gyerekek biztonságos internethasználatával is kiemelten foglalkozunk.

A csapat

TÁLER ORSOLYA

ügyvezető

REMÉNYINÉ CSEKEŐ BORBÁLA

szakmai vezető

SOROSSY SÁNDOR

gazdasági vezető

RIMÓCZI TAMÁS

szakmai vezető helyettes

Akik nélkül az alapítvány nem működne…

ÖNKÉNTES

A Kék Vonal csapatában közel 60képzett önkéntes dolgozik, akik szabadidejükben fogadják a gyerekek hívásait, válaszolják a leveleket, konzultálnak chaten. Köszönjük!

ÜGYELETVEZETŐ

Az ügyeletvezetők támogatást nyújtanak az önkénteseknek  az ügyeleti munkában, így biztosítják, hogy a hozzánk forduló gyerekek mindig a legjobb szolgáltatást kapják.

ÉJSZAKÁS ÜGYELŐ

Éjjel-nappal fogadjuk a hívásokat, ami nem lenne lehetséges az éjszakás ügyelőink nélkül

KVITT

Kék Vonal Ifjúsági Tanácsadó Testület (KVITT).
Komolyan gondoljuk, hogy a gyerekeket meg kell hallgatni, a KVITT tagjai sokat segítenek ebben.

Sajtó

Évzáró gondolatok 2020 végén a Kék Vonalból

Évzáró gondolatok 2020 végén a Kék Vonalból

2020 nem csak a Covid19 koronavírus járvány éve volt, hanem a járványhoz, és a járvány okozta korlátozásokhoz való alkalmazkodás éve is világszerte, így a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány működésében is. A vírus hatott hívóink, a gyerekek, fiatalok, családok és a...

A vállalati felelősségvállalás ereje – Interjú a Comnicával

A vállalati felelősségvállalás ereje – Interjú a Comnicával

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány a közösségi médiában kért segítséget segélyvonalai működtetéséhez a pandémia berobbanásakor, a Comnica pedig pár óra leforgása alatt reagált erre egy pro bono szolgáltatással. Ennek köszönhetően telefonos ügyelőink otthonról is...

Share This