2019-ben…
hívást
fogadtunk
alkalommal
konzultáltunk
emailben, chaten
alkalommal
szerveztünk
konkrét segítséget
önkéntes
segíti a munkánkat

Hisszük, hogy a gyerekeket meg kell hallgatni, a bajban segíteni kell őket. Az értük felelős felnőtteket támogatni kell abban, hogy erre képesek legyenek. Éjjel- nappal elérhető segélyvonalakon, chatszobában és levélben fordulhatnak hozzánk a gyerekek és a gyerekekért aggódó felnőttek. Beszélgetünk azokkal a gyerekekkel, fiatalokkal, akik velünk akarják megosztani történetüket. Ha veszélyben vannak, segítséget szervezünk számukra. Jelen vagyunk az iskolák világában prevenciós programunkkal, és a gyerekek biztonságos internethasználatával is kiemelten foglalkozunk.
A csapat
Akik nélkül az alapítvány nem működne…

ÖNKÉNTES
A Kék Vonal csapatában közel 60képzett önkéntes dolgozik, akik szabadidejükben fogadják a gyerekek hívásait, válaszolják a leveleket, konzultálnak chaten. Köszönjük!

ÜGYELETVEZETŐ
Az ügyeletvezetők támogatást nyújtanak az önkénteseknek az ügyeleti munkában, így biztosítják, hogy a hozzánk forduló gyerekek mindig a legjobb szolgáltatást kapják.

ÉJSZAKÁS ÜGYELŐ
Éjjel-nappal fogadjuk a hívásokat, ami nem lenne lehetséges az éjszakás ügyelőink nélkül

KVITT
Kék Vonal Ifjúsági Tanácsadó Testület (KVITT).
Komolyan gondoljuk, hogy a gyerekeket meg kell hallgatni, a KVITT tagjai sokat segítenek ebben.
Sajtó

Évzáró gondolatok 2020 végén a Kék Vonalból
2020 nem csak a Covid19 koronavírus járvány éve volt, hanem a járványhoz, és a járvány okozta korlátozásokhoz való alkalmazkodás éve is világszerte, így a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány működésében is. A vírus hatott hívóink, a gyerekek, fiatalok, családok és a...

Az online marketing és a gyermekvédelem – Interjú a Marketing21 Ügynökséggel
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közösségi média kampányainak hirdetését, és a Google Ads kampányaink profi beállítását is pro bono vállalta el a Marketing21 Online Marketing Ügynökség. Ez hatalmas segítség az alapítvány számára abban, hogy a lehető legtöbb...

A vállalati felelősségvállalás ereje – Interjú a Comnicával
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány a közösségi médiában kért segítséget segélyvonalai működtetéséhez a pandémia berobbanásakor, a Comnica pedig pár óra leforgása alatt reagált erre egy pro bono szolgáltatással. Ennek köszönhetően telefonos ügyelőink otthonról is...

Cukrosbácsik az interneten: a grooming jelensége az online térben minden gyereket fenyeget
A grooming, azaz behálózás során a felnőttek tudatosan tévesztik meg a gyerekeket, tinédzsereket az internet arctalanságának segítségével, hogy aztán önös céljaik elérésére valamilyen formában kihasználják a gyermeket. Szülőként tisztában kell lenned a jelenség...