Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail)

A második leckében az emailes kapcsolattartás sajátosságairól, és az azonnali válaszadást igénylő, chaten történő konzultációk jellemzőiről hallhatnak a hallgatók. Az online történő konzultációk során a telefonon támpontot nyújtó hangot is elveszítjük, de megosztjuk tapasztalatainkat arra vonatkozóan, hogy ezek között a nehezített körülmények között hogyan tudnak a szakemberek ráhangolódni a klienseik lelki állapotára, a verbális eszközök helyett írásban milyen eszközükhöz nyúlhatnak.

Megosztás:

További videók:

Máté története

Máté története

Stressz és krízishelyzet hatása a gyerekekre, fiatalokra A járványügyi helyzet nemcsak a felnőtteket, hanem a gyerekeket és fiatalokat is megviseli. Segélyvonalainkon is egyre több hívást fogadunk olyan gyerekektől, akik aggódnak a szeretteikért,...

Fontos vagy! – 2. rész

Fontos vagy! – 2. rész

Fontos vagy! - 1. rész A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány idén egy különleges, és komplex szakmai alapokon nyugvó projekttel készült az Öngyilkosság Megelőzés Világnapjára. Az második részben a z elkészült e-learning anyagot mutatjuk be....

Fontos vagy! – 1. rész

Fontos vagy! – 1. rész

Fontos vagy! - 1. rész A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány idén egy különleges, és komplex szakmai alapokon nyugvó projekttel készült az Öngyilkosság Megelőzés Világnapjára. Az első részben a Kék Vonalról tudhattok meg többet, valamint a...

Share This