A serdülőkori érzelmi hullámzásban nehéz lehet kívülről megállapítani, hogy mikor van szüksége egy tizenéves gyereknek plusz segítségre, és érzékeny feladat megtalálni, annak módját, ahogy tanárként, iskolai szociális segítőként vagy akár iskolapszichológusként támogath…
Tudástár
Interjú Dr. Koronczai Beatrixszal a serdülők problémás internet- és közösségimédia-használatáról
Dr. Koronczai Beatrix klinikai és mentálhigiéniai gyermek- és ifjúsági szakpszichológus, pszichoterapeuta-jelölt, családterapeuta, pszichodráma-vezető, emellett az ELTE PPK Pszichológiai Intézet Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia Tanszék egyetemi adjunktusa, vala…
Pozitív megküzdési stratégiák kamaszkorban – kézikönyv
A kézikönyv segítséget nyújt a pozitív megküzdési stratégiák fejlesztését célzó óravázlatok használatához. Az óravázlatok segítségével gyerekekkel, fiatalokkal, csoportban is dolgozó szakemberek, különösen pedagógusok, iskolai szociális segítők, pszichológusok,...
Interjú Flach Richárddal a nem-szuicidális önsértésről
Flach Richárd óvoda- és iskolapszichológus, valamint a Pécsi Tudományegyetem Pszichológia Intézet Doktori Iskola PhD-hallgatója. Érdeklődési és kutatási területe a serdülő- és fiatal felnőttkori krízisek, határhelyzeti események, különös tekintettel az öngyilkosságra és…