Várnai Dóra Eszter pszichológus, pedagógus, az ELTE PPK által koordinált Iskoláskorúak Egészségmagatartása című vizsgálat kutatója, a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet munkatársa. Fő kutatási területe a kortárs bántalmazás és az iskoláskorú gyermekek egészség…
Tudástár
Mentori kézikönyv kortárs segítő programhoz
Hogyan használjuk a kortárs segítés módszertanát a kellemes és biztonságos iskolai légkör megteremtése és fenntartása érdekében? Hogyan indítsunk és mentoráljunk kortárs segítő csoportot?
Csak egy vicc? Szexualizált cyberbullying 9-12 évesek között - tanári kézikönyv
A tanári kézikönyv segítséget nyújt a módszertani csomaghoz tartozó óravázlatok használatához. Az óravázlatok segítségével 9-12 éves diákokkal lehet beszélgetni a cyberbullying különböző formáiról. A feladatokat adaptálni, módosítani lehet az adott körülményeknek megfel…
Pozitív megküzdési stratégiák kamaszkorban – kézikönyv
A kézikönyv segítséget nyújt a pozitív megküzdési stratégiák fejlesztését célzó óravázlatok használatához. Az óravázlatok segítségével gyerekekkel, fiatalokkal, csoportban is dolgozó szakemberek, különösen pedagógusok, iskolai szociális segítők, pszichológusok,...
Interjú Flach Richárddal a nem-szuicidális önsértésről
Flach Richárd óvoda- és iskolapszichológus, valamint a Pécsi Tudományegyetem Pszichológia Intézet Doktori Iskola PhD-hallgatója. Érdeklődési és kutatási területe a serdülő- és fiatal felnőttkori krízisek, határhelyzeti események, különös tekintettel az öngyilkosságra és…