Barion Pixel

Tudástár

 
Évzáró gondolatok 2020 végén a Kék Vonalból
Cikk
#így segít a Kék Vonal

Évzáró gondolatok 2020 végén a Kék Vonalból

2020 nem csak a Covid19 koronavírus járvány éve volt, hanem a járványhoz, és a járvány okozta korlátozásokhoz való alkalmazkodás éve is világszerte,…

2020 nem csak a Covid19 koronavírus járvány éve volt, hanem a járványhoz, és a járvány okozta korlátozásokhoz való alkalmazkodás éve is világszerte, így a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány működésében is. A vírus hatott hívóink, a gyerekek, fiatalok, családok és a gyer…

Ciki, hogy még nincs barátom / barátnőm?
Cikk
#lelki egészség

Ciki, hogy még nincs barátom / barátnőm?

A kamasz közösségekben nagyon nagy a csoportnyomás, ami miatt sokan úgy érzik, hogy elkéstek valamivel. Mit kell tudnod minderről?

A kamasz közösségekben nagyon nagy a csoportnyomás, ami miatt sokan úgy érzik, hogy elkéstek valamivel. Mit kell tudnod minderről?

Az online marketing és a gyermekvédelem – interjú a marketing21 ügynökséggel
Cikk
#online biztonság

Az online marketing és a gyermekvédelem – interjú a marketing21 ügynökséggel

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közösségi média kampányainak hirdetését, és a Google Ads kampányaink profi beállítását is pro bono vállalta el a…

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közösségi média kampányainak hirdetését, és a Google Ads kampányaink profi beállítását is pro bono vállalta el a Marketing21 Online Marketing Ügynökség. Ez hatalmas segítség az alapítvány számára abban, hogy a lehető legtöbb fiatalho…

Gyerekszemmel – Rutkai Bori, Felelős Felnőtt kampány
Cikk
#lelki egészség

Gyerekszemmel – Rutkai Bori, Felelős Felnőtt kampány

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk…

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette. 

Gyerekszemmel – MARGE, Felelős Felnőtt kampány
Cikk
#lelki egészség

Gyerekszemmel – MARGE, Felelős Felnőtt kampány

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk…

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette. Ezúttal MARGE segítségével!

Gyerekszemmel – Dániel András, Felelős Felnőtt kampány
Cikk
#lelki egészség

Gyerekszemmel – Dániel András, Felelős Felnőtt kampány

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk…

A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette.