Tippek 7 pontban felnőtteknek az online ismerkedés lehetőségeiről és veszélyeiről.
Tudástár
Ciki, hogy még nincs barátom / barátnőm?
A kamasz közösségekben nagyon nagy a csoportnyomás, ami miatt sokan úgy érzik, hogy elkéstek valamivel. Mit kell tudnod minderről?
Az online marketing és a gyermekvédelem – interjú a marketing21 ügynökséggel
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közösségi média kampányainak hirdetését, és a Google Ads kampányaink profi beállítását is pro bono vállalta el a Marketing21 Online Marketing Ügynökség. Ez hatalmas segítség az alapítvány számára abban, hogy a lehető legtöbb fiatalho…
Gyerekszemmel – Rutkai Bori, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette.
Gyerekszemmel – MARGE, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette. Ezúttal MARGE segítségével!
Gyerekszemmel – Dániel András, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette.