Tippek 7 pontban felnőtteknek az online ismerkedés lehetőségeiről és veszélyeiről.
Tudástár
Ciki, hogy még nincs barátom / barátnőm?
A kamasz közösségekben nagyon nagy a csoportnyomás, ami miatt sokan úgy érzik, hogy elkéstek valamivel. Mit kell tudnod minderről?
Az online marketing és a gyermekvédelem – interjú a marketing21 ügynökséggel
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közösségi média kampányainak hirdetését, és a Google Ads kampányaink profi beállítását is pro bono vállalta el a Marketing21 Online Marketing Ügynökség. Ez hatalmas segítség az alapítvány számára abban, hogy a lehető legtöbb fiatalho…
Ajánlás a kortárs erőszakról szóló tudósításokhoz
A Kaposvári Gyermekotthonban készített, és 2019. január 10-től folyamatosan az interneten terjedő kortársak közötti súlyos bántalmazást bemutató videó felvétel kapcsán a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítván ajánlásokban foglalta össze a legfontosabb szempontokat valamennyi…
Hogyan támogathatod a gyermekbántalmazás áldozatait?
A családjukban bántalmazott gyerekek viselkedésükkel szinte kivétel nélkül mindig jeleznek nekünk, ha valami nincs rendben. Figyeljünk ezekre a jelekre.
Miért marad annyi gyermekbántalmazási eset rejtetten?
A látencia kutatások szerint egy feltárt gyermekbántalmazási esetre 25 rejtett eset jut. Valóban csak a jéghegy csúcsát látjuk, és rengeteg olyan tényező van, ami megnehezíti a dolgunkat és a bajban lévő gyerekek dolgát is. De érdemes ezekkel tisztában lenni, így talán …
Pozitív megküzdési stratégiák kamaszkorban – kézikönyv
A kézikönyv segítséget nyújt a pozitív megküzdési stratégiák fejlesztését célzó óravázlatok használatához. Az óravázlatok segítségével gyerekekkel, fiatalokkal, csoportban is dolgozó szakemberek, különösen pedagógusok, iskolai szociális segítők, pszichológusok,...
Gyerekszemmel – Rutkai Bori, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette.
Gyerekszemmel – MARGE, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette. Ezúttal MARGE segítségével!
Gyerekszemmel – Dániel András, Felelős Felnőtt kampány
A Kék Vonal #FelelősFelnőtt kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok mentális egészségére, illetve arra, hogy felelős felnőttként még inkább támogatnunk kell a gyerekeket a koronavírus-járvány okozta kihívások közepette.